ISABELLE SÄFSTRÖM

Hallå där.

Detta blir mitt första inlägg här nu !

Tänkte börja med att berätta lite om mig själv..

Mitt namn är alltså Isabelle och jag är 12 år å i augusti 13, går alltså då i 6:an!

Mina såkallade "fritidsintressen"  är konståkning, fotboll, kompisar, mode, foto och såklart bloggning :)

Konståkning tränar jag 5 gånger i veckan (ja, jag vet.. Har inget liv..), men satsar kanske inte direkt på det! Klart att jag vill bli bättre men inte vm direkt kanske..

Aah, gud ska inte hålla på å tjata om det där nu.. Ska försöka göra detta till ett ganska kort inlägg..

Min family består av mamma, pappa, lillasyster, bror och hund!

Min hund heter Happie och är en lagotto... Intressant va?

Fyfan, vad tråkig ja är...

Orkar inte med mig själv..

Depp..

See you later, alligator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0